March 22, 2009

nmpk sngt kebodohan ku trserlah

lokasi 1 : SM teknik taiping.
hari ni, mak aku gado nan bpk aku,
aku wat tak dulik je la,
nthen, aku gi la kat kete ayah aku,
nak amek baju aku.
bkak bonnet kete, amek baju.
letak kat dlm kete mak aku.
kunci kete ayah aku, ltak la dlm poket,
gado gado gado, aku salam sume org,
except bpk aku coz die tacing.
nthen, bla bla bla (ditapis)

lokasi 2 : bagan serai, perak.
bile aku smpai er kat bagan,
adek aku tepon,
aku : helo, ade pe ?
adek : kunci kete ayah kat ne ?
aku : dgn trpinga pinga brkata,
allah ! ade kat dlm poket aku la.

hah ! dengan kelam kelibot,
aku g gerak blek ke lokasi 1.
hanta kunci kete uh,
bpk aku time uh da la tgh pening,
naseb die ta maki hamon aku.

huh~
anyway, sok aku na msok hostel,
ase cam mls lak na g,
hha~ membe aku sume ta kasi aku g.
hadoi, cam ne la aku na wat.
okeh, babai !

1 comment: