August 25, 2009

malapetaka

title na gempak er,

HAHA,


smalam brsamaan dgn 24/8/09,
aku kua nan mem aku,
memule sonok aa, lepas bkak pose je,
memasing na balik, barang aku ta shop lagi,
dorang na balik awal cam sial er, (sori ek)
kasot yg aku nak takde saiz aku,
halban tol, geram lak aku.

nthen mem aku suro aku beli kasot macbeth,
pergh, nak taknak je aku bagi dwet kat cashier tu,
tp aku bagi gak la, time tu, rase cam na bela pon ade,
hehe, cashier tu pon bungkos la kasot aku,
pastu mem aku saje na nunjok nunjok aku beli kasot.

smpi je kat monorail,
baru aku prasan sua yg aku beli takde,
omyshit omyshit, klamkabot tros aku,
nasib aku tinggal kat kedai kasot,
law aku tinggal kat kedai mkn,
mmg lesap bagai asap la sua tu.

pastu, tggu repid kl, U8 takde plak,
adoi palat er, tepakse naik U4,
smpi kat kepong sentral er,
bodo betol, memule ingat na naik cab,
tp babi cab tu, na cas lelebey plak,
die ingat kitorang darjah satu er bodo,
pastu menipu kate repid U8 da lalu lame da,
klaw ade pon lagi 2-3 jam,
macam macam la die tipu,
bebal er, takleh bela gile ahh,
tetibe U8 sampi, bengang er mamat cab tu,
bodo, time bulan pose na tipu,
mmg takde rezeki la bodo !

1 comment: