March 16, 2010

the best day ;DD

woooooooo hui,
mmg best hari ni,
maksod aku semalam,
senang cerite hari isnin 15.3.10,
haha~

perrgghh !
best gile ahh,
pagipagi da best da,
mndy kolah, fuuu~
sejuk, besttt,
pastu online jap,
sembang ngan budak kecik comel tuu,
aha~ :D
mkn meehun yg da sejuk bwah tudung saji,
sental kueh ape jadah tah, sedap gak,
minom milo ice, whoa~ lazat,
mkn tghhari 15 minit lepas sarapan,
tu pon da sejuk, bedal je,
tido pulak, lagi nikmat,
ahaha~
dah macam shaitan punye selera dah,
mak aku kejot pulak,
gerak taiping, beli gadget menulis, :D
(kotak pensel tinggal kat asrama)
mkn lagi, pasembur, perghh,
aku pon taktau mamak mane kasi nme tuu,
arghh ! sedap yg amat !
kuah kacang die,
klaw brtanding dlm perot aku,
naib johan, johan satey kajang la, xD
belom habis lagi,
balik ruma org jao call,
dari kajang,
ahaha~ rinduu kott,
kecikkecik dlu men guli samesame,
sembang macam sembang dng pompan,
berejam, pastu tgk avatar pulak,
babi lame cerite die,
tp bestttbestt, lakhanat btol,
nak nanges aku tgk cite uh,
haaaaaa~ bestbestbest :)

No comments:

Post a Comment