June 01, 2011

berb~

haaa~
bangun pagi,
mndi lajulaju,
pakai boxer reject shop,
sarung baju kerja,
pakai kasut macbeth,
amek kunci kuda liar,
(moto smash macam haram susah nak kendali, roadtex tiga taon tak baya)
bawak gi kerja,
beli nasik lemak,
masuk keje,

boring kn xD

sebab tu aku malas nak update blog ni HAHA !

hm,

smalam,
lepas buad account bank islam untuk ptptn,
aku pegi la makan,
aku makan macam relax je,
tak seda aku da habiskn nasik lemak nasik tambah,
capati dua keping, laksa penang semangkuk,
teh o suam ngan ais kosong,
sedangkn 1 jam lepas aku baru je lepas makan nasik lemak sebungkus,
ngan air ais lemon tea tgv,
adakah itu selera aku lepas ni ?
kalau macam tu,
brapa perbelanjaan aku untuk satu jam ?
memang koyak la pocket aku '><
malam makan lagi adoi,
tp aku still kering macam besi tangga jugak :/

btw,

cerita pasal moto,
haha,
haritu aku jatuh moto xD
biasa la, moto pon macam bangang,
aku dah bawak habis brhemah dah,
tak prasan pasir ada kat dpn tu,
baru gerak dua tiga meter dari tmpt start moto,
langga pasir pastu brsepah terus,
nasib baik aku sempat loncat xD
yg lawak nya membe aku kat blakang la,
tgh seronok dgr lagu kat earphone,
pastu kemalangan pulak, haha,
moto takda la brsepah mana,
tp dia yg over spinning jatoh gulingguling HAHA !
pastu merungut,
" sakit doe kaki aku, jari aku gigilgigil, aku taknak pegi keje la harini "
memang aku gelak barua la HAHA !
pastu dia tunduk pegang keting dia,
tibatiba ada air klua dari bag dia,
rupanya air soya kotak tiga hari lepas,
melelehleleh klua HAHAHA !
memang taktahan aku gelak macam haram xDDDD

*aku nak ketandas kejap,

*okay dah,


where were we ?

ahh,
aku nak pegi beli chocolate la,
it will make me high :)

later peeps,

No comments:

Post a Comment