January 26, 2009

hidop ke aku ?

hidop aku tak lebeh tak kurang cam angin.
tiap hari same je, ke timon, ke parat, ke sekola, ke udara.
pagi pagi bangon, mndy, brbaju, gi skola, brcakap, mkn,
balik, on9/tengok tb smpi brdarah mate,
tengok keje skola (tengok je la,tak bwat pn), last skali tido.
dan mende ni same je setiap hari kecuali cuti.

ye ! cuti, cuti adalah hari kebangkitan untok diri aku.
huwahhaha~ (evil ni, jgn memaen) =)
cuti aku, aku penoh kn dngan habit yg melampau.
seperti luar biase, pC akn ku capture selame yg munkin,
(tak trmasok waktu tido aku)
kemudian, kaki aku akn mnjadi lebeh baik dari org yg saket,
membuat kn keinginan tok mnjelajah satu bumi, membuak !
tangan dan jari jemari aku kaku sbab ta nak wat keje.

bile cuti abes mende yg kat perenggan 1 akn brulang dan ulang.
mate kembali kuyup,
plbagai penyaket / lebih dikenali sbagai alasan,
brpusu pusu masok tlinga kiri n yg tak gune, kua tlinga kanan.
ape pn, jiwa aku mati kat skola, tp bkn kat umah. =)

2 comments:

  1. banyak setan tu.. ni sumer sbb hawa telan buah kuldi banyak sangat kat syurga dulu.. adam terpaksa la mandi bogel kat dunia pas tu cucu cicit dia semua jadi hantu raya pemalas. agaknya laa,, aku bukan ustaz.

    ReplyDelete
  2. Lamo ekau takdo jang.. mano ko poie? AC di sini ado jo ha kek tv.

    ReplyDelete