June 17, 2010

balik

heh !
bajet balik pagi,
suboh konon,
naaah !
pukol 11lebey gerak,
orang da 18 kali suboh dah,
cehh,

haa~
beg aku berat pulak,
time dtg sehelai sepinggang,
balik sepasar semarket,
haha~ xD
borong baju banyak sngt,

bertolak lah aku,
singgah kedai mamak jap,
sarapan, pukul 12, jadah ape ?
aku order roti canai 2,
satu pinggan saja,
dia kasi roti canai 2,
pinggan 12 haha~ (penipu, 2 je)
sape nak basoh ?
tampa kaw mamak, tau la,
nak mudahkn keje pon tak reti,
lantak kaw lah,
teh ais satu yea, haha~

then,
aku jumpa buku under18,
siri 1st dia, Hua !
susah ooooooooooO nak cari skrg,
beli teros, tak ckp banyak,

gerak !
(dlm masa yg sama, adikku tidak ke tandas)
sampai tgh highway,
bising nak kencing, ayam betol,
abg aku g potong rambot jap,
pastu, ingat nak singgah rumah nenek,
takde org kat ruma pulak,
terus ke kampung halaman belah mak,
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
beli popia, kropkrapkrop, sedap, xP

online,
hahahahahahahaha ym,
haa~ indahnya dunia,
enough with the craps, :D


skrg,
aku nak makan,
korang da mkn ?
belom ? JOM !

No comments:

Post a Comment