June 08, 2010

tot !

aku tak nak tulis title,
tp macam tak brseri la pulak kn,
macam bodoh sahaja jadi nya nanti,
:D

semalam,
brsamaan 7 june 2010,
haha~
klua ngan mem aku,
memule lepak ngan alfro n syakir,
junior aku hehe,
lepaklepak then g kedai baju,
hadoui,
aku lemah betol klaw g tgk baju ni,
tambahan pula,
kedai baju yg ikot cita rasa jamaica aku pulak,
memang rambang mata la aku,

pastu,
nah ambek kaw,
sental 3 helai baju ngan 1 shortpant,
semuanye rm150 ye,
babi betol,
nasib baik mulut perise kari,
klaw tak, nah kaw rm210 bantai nye !

jumpe cousin aku,
die ni gile,
lagi gile dari aku,
haha~
best "doh" sembang ngan die,
merapu merepek merobek sume ahh,
skali ngan ayam KFC gelak, xD
lepas mkn gerak klcc,
hujan pulak,
pastu lepak kat foodcourt,
kutuk kerajaan jap, politik sket,
haha~ xD

gerak rumah die,
makan satay wadohoi !
lazat, sembang kat atas,
maen COD pastu balik,
penat, tido,
haaa~ :D

No comments:

Post a Comment