June 08, 2010

what the hoa ?

bajet je title,


nii nak cerite ni,
td pagi, aku pegi repair phone aku,
tah ape haram J tah phone tu,
pastu, pusing jap kat reject shop kat petama,
jumpe ade budak tu,
muke memang lah macam kenal,
tp tak kenal jugak,
ok abaikn,

kemudian,
makan satay lagi,
catat record baru,
aku makan 8 batang,
HAHA !
selameni, aku makan 5 je,
walaupun sedap, tetap 5,
aku taktau kenape, (jgn tanye)
air confirm lah carrot susu,
tp tak de, tembikai je, apalah nasib,

balik,
pegi la kat playground,
ade tempat jog situ, padang,
pada mulanya,
diriku bersama baju dan seluar hardcore ku,
taknak berpeloh,
tp tah ape shaitan tah hasot aku,
men la bola kejap, pastu brpeloh,
dah alangkepalang,
ambek sprinttest, haha~
jog satu round, jao tahi nya,
tak penat pon, peloh je banyak,
biase la, jog pakai sua jeans,
kasot converse, baju massive attack,
memang "hot" la, (haha bajet)
balik mandi, :D

No comments:

Post a Comment